Przeszukaj Centrum Pomocy

Centrum pomocy

  • Infolinia:domena@az.pl (+48) 91 424 37 98

Domeny

  • Jak mogę sprawdzić, kiedy wygasa moja domena?
  • Co stanie się z domeną po dacie jej wygaśnięcia?
  • Gdzie mogę sprawdzić ceny za przedłużenie domeny?
  • Czym jest grace period? Kiedy należy przedłużać domenę z uwzględnionym grace period?
  • Jak mogę przedłużyć domenę?
  • Czy Az.pl przypomina o wygasaniu domeny?
  • W jaki sposób mogę przesłać potwierdzenie wpłaty za przedłużenie?
  • Kiedy domeny na nowo trafią do puli domen wolnych?
  • Ile dni po dacie wygaśnięcia domeny można domenę jeszcze odnowić?
  • Jak uzyskać rabat za przedłużenie domen?
  • Jak dokonać płatności za przedłużenie domeny?
  • Wygasa domena rejestrowana przez Partnera, nie mam z nim kontaktu, co zrobić?

Nie znalazłeś pytania? Zapytaj!

  • Dział Domen: (+48) 91 424 37 98, domena@az.pl
  • Dział Techniczny: (+48) 91 424 37 98, pomoc@az.pl
  • Dział Finansowy:
    • Faktury: (+48) 91 424 37 98, faktury@az.pl
    • Księgowość: (+48) 91 424 37 98, ksiegowosc@az.pl
  • Fax: (+48) 91 424 37 99

Prawo

Wszystkie domeny rejestrowane publicznie rejestrowane są w TWOIM IMIENIU - nie w naszym.

Opłaty za rejestrację domen i złośenie wniosku nie podlegają zwrotowi.

Poniżej znajdują się odsyłacze do aktualnie obowiązujących zasad i warunków - Aby wyświetlić dowolny z dokumentów zaprezentowanych na tej stronie, kliknij nazwę konkretnej plityki lub umowy.

Jesteśmy autoryzowanym Rejestratorem domeny .EU oraz domeny .PL. Sprawdź referencje dla AZ.pl.