Przeszukaj Centrum Pomocy

Centrum pomocy

  • Infolinia:domena@az.pl (+48) 91 424 37 98

Pytania ogólne

  • Co zrobić, jeżeli nie chcę otrzymywać korespondencji reklamowej?
  • Zapomniałem nr ID i/lub hasła do Panelu Klienta. Co mam zrobić?
  • Czy w Panelu Klienta dostępne są faktury Pro Forma i VAT za usługi?
  • Jak mogę zasilić Panel Klienta?
  • Do czego służy opcja „Usługi zdalne”
  • Do czego służy zakładka „Whois” w Panelu Klienta?
  • Do czego służy Panel Klienta?
  • Do czego służy zakładka „Statystyki operacji” w Panelu Partnerskim?
  • Jak mogę sprawdzić ceny za przedłużenia posiadanych domen?
  • Czy można sprawdzić wszystkie operacje wykonywane na koncie od początku jego istnienia?
  • Do czego służy zakładka „Lista notyfikacji” w Panelu Klienta?
  • Moja firma zmieniła adres. Jak zmienić dane teleadresowe w Panelu?
  • Skąd mam wziąć dane do Panelu Klienta?
  • Nie pamiętam hasła do panelu, a podany w profilu adres e-mail jest nieaktualny, co mogę zrobić?
  • Zagubiłem się w opcjach Panelu Klienta. Co mam zrobić?
  • Jakie formy szybkich przelewów internetowych obsługuje Az.pl?
  • Jak zalogować się do Panelu Klienta?

Nie znalazłeś pytania? Zapytaj!

  • Dział Domen: (+48) 91 424 37 98, domena@az.pl
  • Dział Techniczny: (+48) 91 424 37 98, pomoc@az.pl
  • Dział Finansowy:
    • Faktury: (+48) 91 424 37 98, faktury@az.pl
    • Księgowość: (+48) 91 424 37 98, ksiegowosc@az.pl
  • Fax: (+48) 91 424 37 99

Prawo

Wszystkie domeny rejestrowane publicznie rejestrowane są w TWOIM IMIENIU - nie w naszym.

Opłaty za rejestrację domen i złośenie wniosku nie podlegają zwrotowi.

Poniżej znajdują się odsyłacze do aktualnie obowiązujących zasad i warunków - Aby wyświetlić dowolny z dokumentów zaprezentowanych na tej stronie, kliknij nazwę konkretnej plityki lub umowy.

Jesteśmy autoryzowanym Rejestratorem domeny .EU oraz domeny .PL. Sprawdź referencje dla AZ.pl.