Przeszukaj Centrum Pomocy

Centrum pomocy

  • Infolinia:domena@az.pl (+48) 91 424 37 98

  • Jak długo trwa zmiana delegacji domeny?
  • Jak zarejestrować domenę?
  • Co to jest domena?
  • Co to jest cesja domeny? Jak jej dokonać?
  • Jak ustawić przekierowanie domeny?
  • Co należy zrobić w przypadku otrzymania komunikatu "Host jest nieskonfigurowany dla domeny"? Co on oznacza?
  • W jaki sposób zmienić delegację domeny?
  • Jak sprawdzić, czy dana domena jest dostępna?
  • Czy można zarejestrować nazwę domeny, nie mając jeszcze dostawcy usług hostingowych?
  • Czy można zmienić nazwę domeny lub otrzymać zwrot pieniędzy, jeśli przy zamawianiu błędnie wpisano jej nazwę?
  • Co oznacza „parkowanie domeny”?
  • Co zrobić, gdy wybrana domena jest już zajęta?
  • Czy domeny com.pl i .pl są automatycznie rezerwowane w momencie składania na nie zamówienia?
  • Do czego służą serwery nazw dns?
  • Kiedy będzie dostępna domena, której ważność upłynęła? Kiedy można ją zarejestrować?
  • Jak zmienić dane teleadresowe w panelu do zarządzania domenami?
  • Co mam zrobić z moją domeną po jej zarejestrowaniu?
  • Co to jest kontakt CED (Charter Eligibility Declaration Contact)?
  • W jaki sposób można zarejestrować domenę .eu?
  • Czym jest DNS?
  • Czy Az.pl udziela sponsoringu?
  • Czy domeny .ASIA można rezerwować?
  • Co to jest domena najwyższego poziomu (top-level domain - TLD)?
  • Jestem stroną w sporze dotyczącym znaku towarowego. Co mogę zrobić?
  • Jaka organizacja jest rejestrem domen .ASIA?
  • Co to jest domena drugiego poziomu (second-level domain - SLD)?
  • Kto ma prawo do rejestracji nazw regionalnych?
  • Czy domena zarejestrowana w innej firmie może mieć serwery nazw zarejestrowane w serwisie Az.pl?
  • Dla kogo jest domena .tel?
  • Jak mogę uzyskać dostęp do swojego konta Tel Host po rejestracji domeny?
  • Jak będą się kształtowały ceny po promocji?
  • Czy można bezpłatnie parkować domenę na serwerach Az.pl? Jakie są dane serwera?
  • Co to jest Polityka Rozstrzygania Sporów?
  • Czy rejestrowane są nazwy domen typu: www, http, ftp?
  • Jak zarejestrować więcej domen?
  • Jak zabezpieczyć się przed oszustwem domenowym?
  • Czym są Country Code Top Level Domain (ccTLD) - krajowe kody domen wysokiego poziomu?
  • Czy nazwę domeny należy pisać małymi czy dużymi literami?
  • Jaka jest różnica pomiędzy domeną .tel a innymi domenami globalnymi?
  • Czy mogę ukryć swoje prywatne dane dla domen .tel, czy to bezpieczne?
  • Jak ustawić dane w panelu dla domeny .tel?
  • Jakich danych nie powinienem wstawiać na swojej stronie .TEL?
  • Jak mogę dokonać płatności?
  • Jak zarządzać rekordami DNS?
  • Jaka jest odpowiedzialność oraz jaki jest regulamin Az.pl?
  • Kontakty do domen - jakie są zapisy Regulaminu oraz zasady ich tworzenia i poprawy?
  • W jaki sposób przesłać dokumenty, jeżeli dostęp do faksu jest niemożliwy?
  • Jak mogę uzyskać kod authinfo dla mojej zarejestrowanej domeny?

Nie znalazłeś pytania? Zapytaj!

  • Dział Domen: (+48) 91 424 37 98, domena@az.pl
  • Dział Techniczny: (+48) 91 424 37 98, pomoc@az.pl
  • Dział Finansowy:
    • Faktury: (+48) 91 424 37 98, faktury@az.pl
    • Księgowość: (+48) 91 424 37 98, ksiegowosc@az.pl
  • Fax: (+48) 91 424 37 99

Prawo

Wszystkie domeny rejestrowane publicznie rejestrowane są w TWOIM IMIENIU - nie w naszym.

Opłaty za rejestrację domen i złośenie wniosku nie podlegają zwrotowi.

Poniżej znajdują się odsyłacze do aktualnie obowiązujących zasad i warunków - Aby wyświetlić dowolny z dokumentów zaprezentowanych na tej stronie, kliknij nazwę konkretnej plityki lub umowy.

Jesteśmy autoryzowanym Rejestratorem domeny .EU oraz domeny .PL. Sprawdź referencje dla AZ.pl.