Przeszukaj Centrum Pomocy

Centrum pomocy

  • Infolinia:domena@az.pl (+48) 91 424 37 98

Hosting

  • Co się stanie, gdy wygaśnie konto hostingowe?
  • Jak sprawdzić kiedy wygasa konto hostingowe?
  • Co oznacza komunikat „Dostęp zabroniony. Brak uprawnień” pojawiający sie w momencie kliknięcia na status faktury przy przedłużeniu konta hostingowego? Co zrobić, aby faktura widniała jako opłacona?
  • Ile dni po dacie wygaśnięcia konta hostingowego może je jeszcze przedłużyć?
  • Czy Az.pl przypomina o wygasaniu konta hostingowego?
  • Jak przedłużyć konto hostingowe?
  • Jak uzyskać rabat za przedłużenie konta hostingowego?

Nie znalazłeś pytania? Zapytaj!

  • Dział Domen: (+48) 91 424 37 98, domena@az.pl
  • Dział Techniczny: (+48) 91 424 37 98, pomoc@az.pl
  • Dział Finansowy:
    • Faktury: (+48) 91 424 37 98, faktury@az.pl
    • Księgowość: (+48) 91 424 37 98, ksiegowosc@az.pl
  • Fax: (+48) 91 424 37 99

Prawo

Wszystkie domeny rejestrowane publicznie rejestrowane są w TWOIM IMIENIU - nie w naszym.

Opłaty za rejestrację domen i złośenie wniosku nie podlegają zwrotowi.

Poniżej znajdują się odsyłacze do aktualnie obowiązujących zasad i warunków - Aby wyświetlić dowolny z dokumentów zaprezentowanych na tej stronie, kliknij nazwę konkretnej plityki lub umowy.

Jesteśmy autoryzowanym Rejestratorem domeny .EU oraz domeny .PL. Sprawdź referencje dla AZ.pl.